i'm searching for.........

Tuesday, January 5, 2010

semua orang tak de.....

bosan sampai tak tahu nak buat apa....aku bukan penulis....so aku cuma tulis ikut apa yang aku rasa...aku buat blog ni saja jer....sebab tak nak membazir kertas...hahahahahah....
semua orang dah keluar.....bosan tahap ayam itik gak la duduk rumah sorang sorang ni.....sampai tak tahu nak buat apa....nak masak dapur tak ada(pandai ker masak)....so al kisah bin sebab banyak sangat masa free so aku buat la blog....tapi tak tahu nak tulis apa....puas aku fikir nak tulis apa....sampai berpeluh otak aku....
bila dah banyak sangat masa free ni mcam macm yang aku fikirkan....teringatkan zaman sekolah dulu.....time sekolah rasa nak masuk u....bila dah masuk u terasa la pulak nak kembali ke zaman sekolah....zaman sekolah memang best....bila dah masuk u ni semua orang dah buat hal masing masing....nama sekolah aku pon dah berubah dari smuapm ke maahad pasir mas (kalau aku tak silap)....lepas spm aku masuk matrik....kat pahang ....kmph.....dekat matrik semua org semangat belajar samalah waktu kat sekolah....maybe sebab matrik cuma stahun...tu yang seronok.....lepas matrik aku masuk u........so skarang tinggal 3 sem lagi....tak sabar-sabar nak graduate....pastu cari kejer......nanti boleh hantar duit dekat ma abah kat kampung......
aku ni sebelum tido suka la jugak pikir pikir macam mana nak jadi kaya.....sapa tak nak kaya.....tapi tak nak lah dengan cara yang salah....baik jadi kaya ikut cara kita sendiri dengan cara yang betul....baru syok....apa pun aku akan doakan buat diri aku dan semua orang supaya sentiasa gembira dan teruskan hidup dengan bermakna.....sebab tak ada apa yang perlu ditakutkan melainkan Tuhan.....

No comments:

Post a Comment