i'm searching for.........

Thursday, January 7, 2010

site visit bukit bintang

ni kiranya site visit pertama sem ni......site nyer dekat jer kat bukit bintang...dekat jer dengan low yat....site visit nyer belah petang so pagi tu pegi fac dulu sebab ada briefing sikit .....lepas briefing lebih kurang dalam kul 2 aku n kengkawan pun gerak .....ada yg naik kereta ada yang naik lrt dan monorel.....(aku tergolong dalam dua-dua...kereta dan monorel).....kita orang kena kumpul kat depat federal hotel dalam kul 2.30....aku naik kereta dengan sorang kawan aku.....kita orang silap jalan...tengok tengok jam dah pukul 2.30....waktu tu kita orang still lagi dok main pusing pusing kat area brickfield....waktu tu jam...(silap tak bawak roti)....so kawan aku yang bawak kereta ni drop kan kita orang kat monorel stesen....(dekat kl central.....sebenarnya lupa nama apa....teruk betul...) so aku and dua lagi kawan aku naik ler monorel ke bukit bintang.....(thanks Jong tumpangkan kereta.....jasamu akan sentiasa dikenang)....sampai kat bukit bintang kita orang terus gerak ke federal hotel..(walaupun kami sebenar nyer tak tahu federal hotel tu kat mana....jalan jer dan nasib baik jumpa). sampai sana, ramai dah ada and lecturer tengah bagi briefing....lepas briefing kita orang tinjau tinjau la keadaan kat situ dan sesi menangkap gambar pun bermula...habis segenap sudut kita orang jelajah....ada yang siap ukur-ukur lagi....

sini ada beberapa shot sekitar Bukit Bintang.....

No comments:

Post a Comment