i'm searching for.........

Saturday, January 9, 2010

rindu ma abah.....rindu semua adik adik...


seingat aku last skali aku balik kampung raya haji...pahtu dah tak balik sampai la bukak sem baru...tu pun balik kejap jer....biasalah cari duit poket sikit.....rindu nyer nak balik...rindu sangat sangat dekat abah, ma, adik adik aku (ipi,aus,siti, che din, ain)......
rindu betul kat kampung.....kalau dah nama orang kampung...macam mana pun kampung akan tetap di hati.....kampung no 1.....
rindu betul masakan ma....setiap kali balik mesti suruh ma buat kuih...buat bubur...(bubur pulut hitam my favourite...sedap nyer...) ma memang chef no satu.....sedap nyer.....masakan ma semua sedap....tabik spring ar....bertuah abah dapat wife macam ma......
bila lagi nak balik ni...terpaksa lah aku tunggu raya cina ni....lambat nyer masa berlalu....rasa macam nak putar jer jam...
cepatlah masa berlalu.....aku dah tak sabar nak balik ni.....sekejap pun jadilah.....kelantan memang the best la.....

No comments:

Post a Comment