i'm searching for.........

Saturday, April 3, 2010

aku ingin melihat langit itu lagi



tak tahu lah apa yang aku rasa...tetiba rasa cam nak pergi melancong...terasa macam nak pergi dekat satu tempat yang luas....tempat yang ada aku boleh lihat langit yang luas....padang ker....pulau ker...tempat yang nyaman....aku rasa macam nak bebas...
tentu seronok kan.....melancong beramai ramai....
aku rasa macam nak ketwa sepuas hati....sebenarnya aku rasa takut...perasaan aku berubah rubah....
rasa macam nak lari sekuat hati....
rasa macam nak menjerit...
rasa macam nak menangis....
kenapa aku rasa macam ni....
nak kata putus cinta.....putus cinta dengan sapa la pulak..
seronok nyer dapat pergi bercuti.....terasa nak tengik langit yang biru
teringat waktu tinggal dekat meranti.....
aku rasakan langit kat situ paling cantik....
suka betul bila tengok langit....
buat hati aku rasa gembira....
warnanya yang biru...betul betul menenangkan....
aku suka imagine awan menyerupai sesuatu
awan kan selalu berubah rubah
kadang kadang rupa macam muka manusia
macam kereta
macam macam lah lagi
seronok nyer
betul betul terasa nak baring atas padang yang luas pastu tengok awan puasa puasa
seronok nyer
at least aku boleh release tension
kepala pon tengah berserabut
sabar....sabar....sabar
pajam mata....cuba bayangkan...
aku berada dekat satu padang yang luas....dipenuhi dengan bunga bunga yang mekar....
bayangkan angin yang sempoi sempoi....
bayangkan betapa indahnya langit ketika itu.....
bayangkan betapa indahnya ciptaan Tuhan.....
pejam mata
cuba bayangkan....
wah.....
kalaulah aku mampu berada di situ.....
baguskan.....

No comments:

Post a Comment