i'm searching for.........

Thursday, April 8, 2010

photo klasik aku

inilah insan terpenting dalam hidup aku. memperkenalkan.......ma dan abah. amboi romantik nyer......hheheheheeheheh......tak pe tak pe......makin tua makin romantik aku tengok


ni pulak gambar famili aku......tapi ada gak yang tak cukup......famili yang aku sayang....semua ada siti, che din , ain, kak na, anis.......



walamak ni zaman biler pulak ni......zaman sebelum merdeka ker......tapi cuba tengok selipar nyer tak kena langsung.....ni adik aku aus.......tunku abdul AUS



eh saper ni. menyibuk pulak dia. ini ler adik aku ipi. naik kapal jgn lupa bawak aku.......aku pon nak ikut....heheheheeh...tapi aku nak naik kapal persiaran bukan kapal minyak.



ini kalom aku. amboi sakan nyer main air tak ingat dunia. pegi tak bawak aku. siot betul. tak per ore ingat sampai esok........bak kata ain.


ini pulak kengkawan aku waktu spm dulu......sesama blajar kat smuapm.......ni time reunion. biler ler pulak kiter smua ni nak kumpul ramai ramai. semua dah busy. susah betul nak jumpa korang smua......

No comments:

Post a Comment