i'm searching for.........

Saturday, April 3, 2010

ampuni aku

Dulu aku rasakan hidup ini mudah
Dulu aku bersemangat
Dulu aku percaya
Tiada yang mustahil
Dulu aku akan terus mencuba
Dan terus mencuba
Tiada istilah putus asa
Tapi kini
Segalanya hilang
Aku bukan lagi aku
Aku yang dulu sudah hilang
aku yang dulu hanya tinggal sejarah
kini aku rasakan segalanya gelap
hidupku umpama siang tanpa cahaya
aku melihat
tapi sebenarnya buta
aku mendengar
tapi sebenarnya pekak
aku ingin keluar dari ruang hidup ini
tapi aku kabur
dimana titik permulaan
aku sedih walaupun aku ketawa
aku menangis walaupun aku tersenyum
aku bukan harapkan harta berjuta
Cuma inginkan perasaan bahagia
Adakah bahagia itu wujud untuk aku
Ku harapkan
Pelangi yang indah akan muncul disebalik hatiku yang gundah
Aku inginkan rasa tenteram
Aku inginkan bahagia
Tuhan
Berikan aku rasa bahagia dan cinta-Mu
Aku mungkin pernah tersilap
Aku mungkin banyak melakukan dosa
Berilah aku peluang
Tuhan
Pada-Mu aku memohon
Pada-Mu aku meminta
Ampunilah hamba-Mu ini
Ampunilah aku

No comments:

Post a Comment